Bloggintresserade

29 juli 2012

UPPTAGEN.......

-har jag varit den senaste veckan därav den låga aktiviten på bloggen.
Jag har haft besök av två kära vänninor,avverkat ett treårs kalas och umgåtts
med barn o barnbarn vilket alltid är lika mysigt.
Där emellan har jag försökt hinna vara lite ute på kolonilotten,händer inte så mycket där för
mej,jag gör som de som kan och vet gör KÄNNER IN (Kirchsteiger) och mäter funderar och planerar.
Fick lära mej igår hur jag ska göra för att väga av och förbereda för boden.
När nu någon får tid att flytta dit den åt mej.
Jag simmar lugnt detta är ett lååååååååångtids projekt som jag sagt tidigare.
Nu drar jag iväg med min tumstock.
Ha det gott mina vänner.

1 kommentar:

  1. Ska komma och "störa" dej i ditt mätande och vägande............när som helst
    Ha de gôtt under tiden.

    SvaraRadera