Bloggintresserade

27 augusti 2012

PÅTRYCKNINGAR

Bergöns fiskeläge i marschallernas sken
Måsstenen där strömmingsrenset hamnar.
Chappe gillar också frukost
Efter samtal från Fru B idag där hon bl.a påpekade (med all rätt)att det var länge sedan jag fixade något på min blogg,gör jag nu ett försök till inlägg.Helgen har jag nämligen tillbringat på Bergön det
var som ni säkert redan vet lyskväll vilket är jätte mysigt särskilt när kvällen är varm och vänlig som den var iår.Sedan får ni tycka vad ni vill om mej som mörkerfotograf hihihihihi..........
Datorn och jag kommer inte sams idag,bilder o text hamnar inte där jag vill,nu får det vara som det är.
Kram på er
 
Frukost vid stenstranden med Innerstön i bakgrunden.

3 kommentarer:

  1. Mysigt, vackert, fridfullt o vilket frukostbord sen. Förstår att du trivs där, vem skulle inte göra det.
    Kram Edsätergumman

    SvaraRadera
  2. Ibland måste man bara få vara borta från "rymden".
    Mysigt med lyskvällen, speciellt vid havet.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ju nu kan jag se också. Jag tycker att det ser bra ut och visst är det bra med utflykt ibland

    SvaraRadera