Bloggintresserade

15 januari 2013

SNÖAT IN

Det har jag gjort på sockor.Garnnörd som jag är har jag sparat alla små nystan
som blivit över när jag stickat "raggor"de har blivit fyra par tokrandiga sockor
i olika garnkvalite.Jag lägger ut bilder på dom senare, jag har fortfarande inte
fått ordning på min blogg när det gäller bilder.
Margareta B är som säkert alla vet på Teneriffa när hon åkte gav hon mej en påse
med garn med orden "du får fria händer"men jag vill ha en kofta.Det är
ett härligt garn från Åland som nu har blivit en kofta..........undrar bara hur hon reagerar
när hon ser den.Jättespännande.Den ska också förevigas med bild här när det låter sej
göras.
Ha det så gott i kylan och ni vet väl vad som gäller ang.stickorna.....
- håll dom igång.

2 kommentarer:

  1. Spannande att fa se alla alster sen. Nar jag kommer hem ska jag nog oxa ta itu med alla garnsnuttar. Tills dess far jag halla reda pa min sambosnutt.
    Kram Edsatergumman i solen

    SvaraRadera
  2. Spännande att komma till dej då....vi börjar med datorn så jag får "gosa" med dina alster sen

    SvaraRadera