Bloggintresserade

10 februari 2013

ETT PAR TILL

Nu är ett par till av modell "långstrumpor" färdiga.Båda paren har fot i tvåändsstickning
få se om det blir bättre hållbarhet.



     

                  Har nu på morgonen börjat på ett par till,som jag gett namnet "fria fantasier"
                  det är nämligen så att jag har bestämt att från och med detta år ska alla
                 " garnsnuttar" stickas upp.Visar resultatet så småning om det blir något det
                  kan man aldrig så noga veta.Nu drar jag utomhus för att skotta fram bilen somjag
                  inte sett till på en vecka.Startar den dessutom drar jag till ett barnbarn som
                  ringt och längtat såååå mycket efter farmor och vad gör man inte snöoväder
                  till trots.
                  Kram på er o håll stickorna igång

3 kommentarer:

  1. Du är duktig du! Själv har jag stoppat ett par strumpor, på för, nytt sätt. Vet inte om någon gjort så förut. Plockade upp maskor och krokade en lapp för hålet och det tunna.
    Min bil är avställd! Trots det finns det två bilar på gården varav en är totalt översnöad.

    SvaraRadera
  2. Oj vilket tålamod du har, å vackra blir de också.

    SvaraRadera
  3. Så varmt och skönt det måste bli om benen med den här snygga strumpan på!

    SvaraRadera