Bloggintresserade

1 juli 2013

HELDAG...........

- på min kollo vilket resulterade i att mitt trädgårdsbord blev hämtat och iordning
gjort med parasoll...........


                    Samt att jag fyndade en stor trätrall på min sons vedbacke,den blir perfekt
                        för att ha som golv i en tilltänkt berså,tror jag.


 
Här klar för att lossas,är glad för min gamla härk till bil som trots alla
vedermödor tappert står mej bi.
 
Nu har jag intagit en grekisk bondsallad o ett glas vin och mår så bra så jag nästan skäms.
 
Kram på er alla

5 kommentarer:

  1. Du ska int4e skämmas när du mår bra :-) Skål

    SvaraRadera
  2. Skämmas det trodde jag du hade lagt av med för länge sedan. Det har blivit riktigt tjusigt nu, men är det inte lite ogräs som du kan rensa? Nån skit måste det väl vara.

    SvaraRadera
  3. Ogräs.........aldrig hört talas om.Inte på Östanåstrand iaf. Du har helt rätt jag skiter i att skämmas.

    SvaraRadera
  4. Ogräs?? Det har inte heller jag hört talas om någon gång. Och skämmas det har jag glömt vad det är för något :-D

    SvaraRadera
  5. Njuuuuuut. Snart kommer det både daglilja, stjärnflocka och lite annat och då blir det att jobba lite :-)

    SvaraRadera