Bloggintresserade

1 augusti 2013

Blommor

För första gången i mitt vuxna liv har jag lyckats få en engelskpelargon att blomma om.
Fick en av min mormor när jag var ca. 5 -6 år som blommade en hel sommar sedan har jag köpt en varje år under mitt vuxna liv vilket ofta resulterat i en allt för tidig död och aldrig att de ens funderat på att blomma igen.





                                   Under över alla under så är min morsdags blomma lika vacker än.

 
 
Stickningen ligger nere,men krokar det gör jag.(ibland)
 
Ha det gott i denna kräft o surströmmings månad.


2 kommentarer:

  1. Härligt att få en engelsk pelargon att blomma om. Jag har aldrig lyckats med detta. :-)
    Ta lite foton på blommorna ute på kolonin också. Snart börjar väl astrarna att blomma för fullt.

    SvaraRadera
  2. Ja och min hortensia har kört igång.Det är fjolårets morsdags blomma.

    SvaraRadera