Bloggintresserade

17 november 2015

ÅTERKOMST TILL BLOGGVÄRLDEN.

                        Hej alla kära bloggarvänner!
Länge sedan jag skrev något här. Slutade pga. konstiga kommentarer på engelska.
Hur som helst livet har runnit på som en yster vårbäck i både moll och dur. Det senaste som verkligen har varit mörka toner är att jag måste ta bort min ständige följeslagare Chappe.
Men nu har familjen utökats med en liten kattflicka som heter Molly hon och jag tänker hjälpas åt att hålla lite snurr på den här bloggen. Det blir knappast något problem för hon håller snurr på allt och alla alldeles själv. Nu återstår det att se om jag kommer ihåg hur man infogar foton. Ha det gott och jag skriver som jag brukar håll snurr på stickorna.

              -så klart att jag inte fixade bilderna återkommer med dem senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar