Bloggintresserade

21 mars 2012

Bloggandet

- har gått på sparlåga ett tag, tittar mest in hos andra och förundras över en aldrig sinande
kreativitet. Själv åstad kommer jag för tillfället inte mycket när jag inte harvar på beställda
pippitröjor eller flänger runt,passar jag mina juveler till barnbarn. Bara en i taget det är precis lagom,
men det är det härligaste som finns,den uppfattningen delas av Chappe som älskar att få små kompisar
att leka/gosa med. Ikväll ska jag samla ihop allt mitt pedagogiska kunnande och "kursa" några vänner från Glada Hudikstickorna i tvåändsstickning. Det ska bli så roligt. Nu till snabeldraken för lite sanering så de slipper åka här ifrån ludna av hundhår,tyvärr dags för byte till sommarpäls för vissa.
Kram på er mina vänner

4 kommentarer:

  1. Gör dig inte till! Blir kul att gå på kurs hos kunnig kompis.

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni hade det kul. Vet att Berit blev glad när hon hörde att kursen skulle bli av.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja,det hade vi verkligen,synd att två av deltagarna var sjuka.Men nya friska tag nästa vecka.

      Radera
    2. Ja tack för en kul kväll o tack för ditt tålamod med Dummisar. Hoppas alla är friska nästa vecka.
      Edsätergumman

      Radera