Bloggintresserade

7 maj 2012

NJUTNINGAR

Har avnjutit en riktigt lång frukost i efterdyningarna av helgen i Bispgården.
Där var jag med tre vänninor på Qvinspiration.Helt underbart med alla duktiga,kreativa
kvinnor.Ett bra arrangemang allt från maten till alla inspirerande workshops.
En kvinna "frälste" verkligen mej med sina broderier,så nu hamnar nog stickorna i skåpet ett tag.
Köpte bok och ett litet broderikit av henne. (Klassiska broderier).
Skred förväntansfull till verket igår  kväll när jag kommit hem,förväntan och ivern var stor men föll pladask i golvet när jag kom på att jag inte äger något KALKERINGSPAPPER snopet.
Har inte använt ett sådant de senaste 30 åren.
Nya friska tag idag tänkte jag då...................just ja,bilen pajade på vägen hem igår.
Alltså blir det imorgon jag kan ta mej till Hudik och skaffa det som behövs,så stickorna får väl vara framme ett tag till
Kram på er alla.

2 kommentarer:

  1. Bra bilder! Jag känner att nu har vi verkligen kommit på något. Kalkerpapper finns på Manuffen, tror jag. Det är liksom ingen vanlig artikel numera

    SvaraRadera
  2. Härligt, härligt var det att se alla duktiga kvinnor- KVINNOR kan!!!!! Stackars dej att bilskrället pajade, hoppas nu att någon kan fixa till den snart. Tack för alla härliga skratt i helgen
    Kram Edsätergumman

    SvaraRadera