Bloggintresserade

28 maj 2012

SNÖSTORM?????????

eller något annat konstigt måste troligen inträffa som är lika osannolikt
som att jag har ägnat mej av bilvård idag. Det lika förekommande som att fåglarna
flyger upp o ner.Så då kan ni tänka er. Hursom helst träffade jag på en närgången gök härom dagen.
Den satt på en grankvist så nära stigen så det kändes som han hoade eller vad de nu gör rätt i mitt öra.
Har aldrig sett en gök tidigare så jag fick konsultera fågelboken när jag kom hem,så jag vet att det var den jag såg som lät. Inte tyckte jag han såg så märkvärdig ut heller,så man kan undra vad han/hon tycker om mej................
Ha det gott.

2 kommentarer:

  1. Räckte det inte med göken? Snöstorm är väl och ta i. Göken kanske ville lägga ägg i annat bo, dom gör ju så dom. Hur som helst; om du fick smak för städandet så finns mera här.

    SvaraRadera
  2. Några killar i Hudik fixade vår bil i våras, men nu är det dags för en ny vända. Köpt en bilvårdshink för 99 kronor o 2 extra svampar så nu är det bara att sätta igång. Har samma åsikt om göken, inte är det mycket o glo på, men kul att ha sett en.
    HO HO på dej
    Edsätergumman

    SvaraRadera