Bloggintresserade

28 mars 2018

DYMMELONSDAG.

                 Tänk att nu märker man att våren närmar sig. Jag är såå förtjust i ljuset som är nu och att solen värmer kinderna när jag bänkat mig ute MEN bara om jag sitter i lä. Går trögt med mitt påskpysslande i år men det blir nog påsk i alla fall. Jag har köpt material till ett nytt projekt och funderar på om jag nu tagit mig vatten över huvudet. Jag har börjat på en peace genser . Ni som är nyfikna kan googla får ni se modellen (det blev så dålig bild när jag försökte fota den)
Jag stickar i ett ljuvligt babymerino garn o stickor 2.5 så jag har nog att göra resten av året.


    Ja,ja jag vet blått igen........men är man blå nörd så är man.
                                         
                                         Mascoten Lallebö och jag önskar er alla en riktigt
                                         Glad och mysig Påsk. Var rädda om er och varandra.

2 kommentarer:

  1. Längtar till den är klar så jag får se den. Vill gärna göra den själv men......

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bara att sätta igång,kul men det kommer att ta tid

      Radera