Bloggintresserade

16 mars 2018

En marsdag

                               Efter en kylslagen morgon ( -19) skiner solen men tyvärr ser jag moln som närmar sig.Det gör inte så mycket för jag väntar på min vän Margareta G så det blir mysigt i alla fall.
Så länge det inte är snöstorm tänker jag inte klaga. Igår satt jag ute dagsmeja och skön solvärme och virkade på en blivande påskduk , jag har så klart påverkats av alla alster på fb.gruppen sticka o virka. Kul att göra i alla fall. Den kan jag pyssla med ute, inne och på kvällen får det bli stickning
jag fortsätter att sticka mig genom Jenny Alderbrants bok STICKA varma vantar, sockor & mössor.
Mycket trevlig bok som jag gav mig själv i julklapp.

Ha nu en riktigt mysig helg och gör bara roliga saker för det gör jag.








                                  


                                                             Kram på er från mig o Molly.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar