Bloggintresserade

6 mars 2018

Nytt försök att blogga

Nu gör jag åter igen ett nytt försök med den här bloggen. Mycket vatten har runnit under broarna sedan sist, fast nu är risken större att drunkna i all snö. Annars rullar livet på som vanligt eller haltar för jag väntar på höftledsoperation och all min väntan bliver och är både lång och smärtsam,men men den som väntar på något gott................................
Hur som helst är det en himla tur att det finns garn ,stickor och virknålar så det går ingen nöd på mej.
Har ju dessutom min lilla numera stora Molly Plupp till hjälp, hon fixar fortfarande till mina nystan så som hon tycker de ska vara många små stumpar blir det. Det finns ju folk som inte gör annat än tillverkar garn. Nu till det svåra här som jag aldrig kommer ihåg hur man gör, nämligen att infoga bilder stööööööööön.
                                             
                                            Här var hon inte så stor men hon är fortfarande lika söt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar